Page Rank

 

OnePlusYou Quizzes and Widgets OnePlusYou Quizzes and Widgets

miercuri, iunie 09, 2010

Sfârşitul :(

Astăzi a avut loc cursul festiv al clasei a VIII-a B, cea de-a doua "clasă de suflet" a mea, evident, după clasa cărei îi mai sunt - pentru încă două zile! - diriginte. Ei îşi vor lua bun-rămas de la cadrele didactice mâine, la ora 10.00...
Contrar aparenţelor, mă simt şi eu "mişcat": e o dublă premieră şi pentru mine, atât să termin o promoţie de patru ani ca profesor de engleză, cât şi ca diriginte! Mai ales că prima întâlnire cu elevi ai acestor două clase am avut-o în 2001, când eu eram "proaspăt-venit" la Havârna, iar ei erau în Grupa Mare, la grădiniţă. A trecut timpul şi abia ne-am dat seama, nu?
Iată câteva imagini de la cursul festiv (la care, din păcate, nu au venit toţi elevii, dar nici toţi profesorii):







PS: Denisa Elena Petrescu a citit "discursul", iar Adrian Gabriel Barnea a fost "fotograf oficial".

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu voi înceta niciodată să vizionez acest Blog al Școli...Totul a rămas o amintire..Dar una frumoasă,,La revedere Gimnaziu..La revedere Școala Havîrna! :(