Page Rank

 

OnePlusYou Quizzes and Widgets OnePlusYou Quizzes and Widgets

marți, ianuarie 04, 2011

Back to school!

De mâine dimineaţă ne întoarcem la "prietena noastră, şcoala" :P
Tot de mâine trebuie să începem să stabilim noua echipă de proiect, deoarece deplasarea în Spania se va efectua cu avionul pe ruta Timişoara-Madrid, la începutul lunii martie, iar biletele trebuie cumpărate din timp.
Traseul va fi, probabil, cu microbuzul şcolar până la gara Suceava, cu trenul până la Timişoara, cu taxiul până la aeroport, cu compania Wizzair până la MAdrid, iar de la Madrid la Badajoz probabil cu microbuzul şcolar al prietenilor spanioli...
Mai rămân de stabilit "mici detalii"...

3 comentarii:

florin spunea...

ce pacat ca deja am terminat 8 clase. as fi vrut sa mai stau macar un an sa particip si la aceasta parte a proiectului

Adrian spunea...

Florin,crezi că mie nu îmi este dor să mă întorc? Ași dori să petrec din nou acele momente frumoase cu fosta clasa a mea,acele momente când așteptam cu nerăbdare ca cei din Danemarca să sosească. Îmi este dor și de orelede de engleză și istorie.Dar asta e viața ! :)

Anonim spunea...

Asta ne este viata, mereu ne luam ramas bun! (This is the life we always say goodbye)