Page Rank

 

OnePlusYou Quizzes and Widgets OnePlusYou Quizzes and Widgets

miercuri, decembrie 19, 2012

Vacanţă Plăcută!

Cu ocazia finalizării semestrului I al anului şcolar curent, început cu o săptămână mai târziu şi terminat (cu întreruperi) cu o săptămână mai devreme!
Sincere mulţumiri autorităţilor care s-au ocupat cu deosebită competenţă de întreţinerea drumurilor şi deszăpezirea acestora! LA MAI MARE!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mi-a fost dor să mai intru pe acest blog, chiar asăzi m-am gândit să văd ce noutăți mai sunt. Nu am mai fost de mult timp prin această regiune, uitându-mă la poze, amintirile m-au copleșit și mi-am adus aminte de frumoșii ani de Gimnaziu, dar și de anul în care am fost ales ca președinte a eleviilor de la acestă școală...de atunci se pare că nu s-au mai făcut activități caritabile, a fost prima și ultima se pare. Este nevoie de activirăți nu numai de ore care să aducă plictiseală ca elevii sunt la Școală.. Încuraja-ti munca în echipă, orele de informatică (si informatica nu înseamna să stai pe mess si facebook ci să lucrezi în programe (MINGW), dacă este un laborator de informatică , elevii ar trebui învățați cum să facă o prezentare PPT, cum să scrie un documen în word si așa mai departe... ) Toate acestea folosesc, nu le ajută că stau și se uită la filme, aceasta nu îi ridică cu nimic ... Fruntea SUS !!! Salutări de la un fost elev al Școlii Havârna, momentan președinte executiv sportiv !!! Toate bune ! Adrian B.