Page Rank

 

OnePlusYou Quizzes and Widgets OnePlusYou Quizzes and Widgets

vineri, iulie 24, 2009

Still alive...

Chiar dacă n-am marcat cum se cuvine datele de 4 iulie (Ziua naţională a Statelor Unite ale Americii) sau 14 iulie (Ziua naţională a Franţei), nu înseamnă că n-am mai activat! Pur şi simplu am fost "un pic" ocupat cu examenul de titularizare în învăţământ. Am luat 8.04 şi m-am titularizat la Şcoala Havârna - adică voi fi în continuare profesor aici, cu bune şi cu rele, cu proiecte şi cu comentatori slabi la IQ dar puternici la invidie, cu bicicletă, fără, dar tot voi ajunge la Havârna! :)
În august vom mai începe un pic de "treabă", să nu uităm de şcoală: cu corigenţii, cu viitorii participanţi la proiect (şi deci călători în Franţa), dar şi cu juniorii de la şcolile Başeu şi Gârbeni, care vor trece în clasa a V-a (vreau să fac vreo câteva ore de engleză cu ei, pentru a mai reduce din diferenţa faţă de elevii de la şcoala "de centru", care au făcut la prima limbă engleza şi nu franceza).
Aşadar, salutări atât prietenilor cât şi duşmanilor!
Să auzim şi de bine...
PS: Olanda nu a fost aprobată ca membru al proiectului, dar vor încerca totuşi să participe cu banii şcolii şi ai părinţilor.Dacă nu se poate nici aşa, vom primi vizita spaniolilor în 2011, fără alte modificări.

2 comentarii:

Anonim spunea...

felicitari pt titularizare...ai curaj de vrei sa ramai in invatamantul romanesc...te mai astept pe la mine pe blog

Anonim spunea...

ma bucur ca ai mai comentat la mine pe blog...


In fine, la mine pe blog: Nistorescu explica in limbaj nastasian cum sta treaba la acel ziar pe care l-a preluat...