Page Rank

 

OnePlusYou Quizzes and Widgets OnePlusYou Quizzes and Widgets

duminică, august 23, 2009

Postarea 100

Iată că a împlinit 100 de postări şi... un an şi opt zile! Bloguleţul, desigur...
Chiar dacă nu prea am fost nici ajutat, nici vizitat, merg(em) înainte! Nu există alternativă, corect?
S-a întâmplat ca astăzi să fie chiar 23 august; deşi am mai scris acum un an despre acest lucru, iar azi nu e decât o cifră ceva mai rotundă de la data de 23 august 1939, consider că se merită amintită această dată de două ori nefastă în istoria românilor (atenţie, nu a României - dacă am spune/scrie România, ne-am referi la actuala Românie, dar am uita că, datorită înţelegerii încheiate între germani şi ruşii sovietici acum 70 de ani, am rămas fără Basarabia şi Bucovina în vara lui 1940).
Pe alt palier, continuăm cu pregătirea şi proiectul; luni da, marţi da, miercuri nu :)
Miercuri nu voi veni la şcoală - trebuie să plec până la Suceava, dar joi reluăm operaţiunea!
;)

Niciun comentariu: