Page Rank

 

OnePlusYou Quizzes and Widgets OnePlusYou Quizzes and Widgets

sâmbătă, mai 29, 2010

They're here!

Aşadar, a ajuns în această seară şi echipa de proiect din Danemarca! Urmăriţi un pic de ghinion, însă, deoarece unul dintre elevi a uitat să-şi verifice data de expirare a paşaportului (ei nu au act de identitate obligatoriu înainte de majorat, ca alţii :P) şi a fost "oprit la graniţă", la intrarea în Germania. Au călătorit până în Hamburg cu maşinile, apoi cu avioane până la Munchen, respectiv Timişoara şi Suceava. De acolo i-am preluat cu microbuzul şcolii (subsemnatul, împreună cu şoferul, dl. Mihai Teliban şi cu "însopţitorul de bord", dl. Romică Bordeianu) şi i-am adus "safe and sound" la Şcoala Havârna, unde au făcut cunoştinţă cu echipa de proiect (şi nu numai), au luat o scurtă cină şi au plecat la culcare - am uitat să menţionez că au plecat de acasă de la ei la ora 03.00! Erau, totuşi, surprinzător de încântaţi de tot ceea ce au văzut, de locuri, de case, de animale (pe drum...)!
Alte imagini de la ceremonia de primire vom obţine de la dl. profesor Ciobanu, fotograful oficial al vizitei :)
Vom vedea şi mâine ce se va întâmpla, sperând că vremea va fi de partea noastră!



4 comentarii:

Anonim spunea...

Bun venit în România , din partea mea!!1 :)

Andreea B. spunea...

Ce frumos!Pacat ca nu era asa si atunci cand am invatat eu.Sunt amintiri superbe si sper ca copii sa le pretuiasca.
Ma bucur foarte mult pt ca exista acest site, de fiecare data cand mi-e dor de Havarna ma uit aici si imi aduce un zambet pe fata.
Imi este dor de holurile scolii,de fostii mei profesori si colegi,de clasa mea,de bancile din curtea scolii,de terenul cel mare si greu de "alergat" la ora de sport,de scena plina de emotii la sfarsitul anului...imi este dor de tot...Au fost cei mai superbi ani din viata mea de eleva la "Scoala Generala Nr.1 Havarna"(cum scriam pe caiete)...
Va iubesc mult pe toti si tineti-o tot asa!
And also "Welcome to Havarna",the most beautiful and peaceful village!Kisses and hugs!

MMM spunea...

Mulţumesc! Când ai terminat a VIII-a aici? În 2008 cumva?

Andreea B. spunea...

Nu,am terminat in 2006 si nu ati avut ocazia sa-mi fiti profesor,prin urmare nu cred ca ma cunoasteti.Dar important e ca ati avut initiativa de a face si coordona acest site.In plus articolele sunt grozave si vad si prichindeii care acum s-au facut mari de nu-i mai recunosc.Multumesc anticipat.